سایت آرایش
سایت بهترین های زیبایی و آرایش
من هم تو کمپین بهترین های زیبایی و آرایش هستم
ورود - عضویت
30 فـرورديـن 1403 
صفحه اصلی بهترین ها بهترین خدمات فشیال شیراز|خدمات فیشیال صورت در شیراز           
بهترین مرکز مراقبت پوست شیراز | مركز فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
عضویت
اینستاگرام

   بهترین خدمات فشیال شیراز|خدمات فیشیال صورت در شیراز

بهترین خدمات فشیال شیراز|خدمات فیشیال صورت در شیراز

مرکز تخصصی پوست و زیبایی شاپ لیزر شعبه شیراز

امروزه بخش بیشتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستندد. در حقیقت این تمایل از شهرها و قشر مرفه جامعه به  بخشهای پایین جامعه نیز رسوخ کرد و فرهنگ مردم در مورد استفاده از خدمات زیبایی به سرعت در حال تغییر می باشد. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. 

برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله  استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی  با دستگاههای لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس ، دستگاههای RF ، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر..

امروزه، در بین روشهای مختلفی  که اشاره شد، یک واژه بیش از بقیه به گوش می رسید و آن عبارت فیشیال و یا  فیشال (facial) پوست می باشد همین قضیه باعث شده  که افراد بیشتر در گوشی موبایل به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز، و عبارتهای مشابه در گوشی مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست در شیراز پیدا کنند.

 شاپ لیزر یکی از مراکز زیبایی معتبر می باشد که  به دنبال استقبال زیباجویان و هنرجویان بیشمار در سراسر کشور،  لاین خدمات و آموزشی خود را بر بعد از تهران  در شهرهایی مانند اصفهان، مشهد ، کرج و شیراز به شکل کاملا حرفه ای و نوین انجام میدهد.

خدمات فیشیال در شیراز را به طور کامل می توان در شعبه شاپ لیزر در شیراز  جستجو کرد که به صورت کاملا تخصصی با کادری مجرب برای شیرازی های محترم در حال انجام می باشد. از اینرو خانمها و آقایان شیرازی که به دنبال خدمات فیشال در شیرازهستند می توانند به راحتی با مراجعه به مرکز تخصصی مراقبت پوست شاپ لیزر شعبه شیراز، خدمات فیشیال را دریافت نمایند. 

شاپ لیزر به عنوان یکی از پیش روهای صنعت زیبایی در ایران، برای بهبود پاسخگویی به مشتریان فشیال در شیراز پکیجهای متنوعی را تهیه نموده است تا عزیزان به راحتی و متناسب با نیاز خود بتوانند با آرامشی کامل خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایند. 

شاپ لیزر مرکز خدمات تخصصی فشیال در شیراز منتظر دیدار شما عزیزان می باشد.

 

فیشیال چیست؟

فیشیال یکی از بهترین روشهای درمانی - زیبایی برای پاکسازی عمیق پوست است که از طریق آن میتوان به پوستی درخشان و سرزنده رسید. انجام این درمان به افرادی توصیه میشود که احساس میکنند شادابی و سرزندگی پوستشان از بین رفته و به دلیل استفاده از مواد آرایشی در دراز مدت، پوستشان تیره شده است.

فیشیال یکی از بهترین و البته ساده ترین درمانهایی است که با انجام آن میتوانید یک هفته پر از استرس را پشت سر گذاشته تا اثری از آن در چهره خود باقی نگذارید. بنابراین اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که برای مراقبت از سلامت پوست خود، به استفاده از یک مرطوب کننده اکتفا کرده اید؛ بهتر است یک بار فیشیال را تجربه کنید تا شاهد تاثیر مثبت آن در سلامت پوست خود باشید.

نکته حائز اهمیت در خصوص این روش درمانی این است که تنها در یک جلسه 1 ساعتی، میتواند بسیاری از مشکلات پوستی، مانند جوشهای سر سیاه یا کومودن را از بین ببرد. به همین خاطر است که به عنوان یک روش درمانی عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد. البته لازم به ذکر است که  فیشیال هم در سالنهای زیبایی و هم در کلینیک های پوست و مو انجام میشود. در حالت کلی، پیشنهاد ما مراجعه به یک کلینیک معتبر و باتجربه در این زمینه است. چرا که اگر مراحل و یا موادی که برای انجام این درمان باید استفاده شوند، به درستی انتخاب نشوند؛ درمان نتیجه بخش نخواهد بود

 

 برای آگاهی از بهترین خدمات ماساژ بانوان روی عکس 👉 کلیک نمائید👉

 

بهترین مرکز خدمات فیشیال در شیراز| خدمات فشیال در شیراز

 

 

نکات مراقبتی در مورد فیشیال صورت

پیش از شروع فیشیال پوست همیشه اول روی قسمت کوچکی از پوست‌تان تست کنید تا متوجه شوید نسبت به محصولاتی که قرار است روی پوست‌تان به کار برده شود حساسیت دارید یا نه.

به یک مرکز معتبر و تخصصی برای فیشیال مراجعه کنید. آن‌ها نوع پوست‌تان را به درستی تشخیص می‌دهند و می‌توانند توصیه کنند دقیقا به چه اقدامی نیاز دارید. حتی برای کار‌های ساده‌ی لایه برداری هم به یک سالن غیرحرفه‌ای مراجعه نکنید.

اگر می‌دانید که به محصول یا ماده‌ی خاصی آلرژی دارید حتما این موضوع را به درمانگرتان بگویید. اگر داروی خوراکی یا موضعی خاصی مصرف می‌کنید باز هم باید درمانگرتان را در جریان قرار دهید.

اگر باردار هستید و یا ماده‌ی خاصی برای‌تان مناسب نیست، همان اول درمانگرتان را مطلع کنید.

بعد از فیشیال پوست زیر نور آفتاب قرار نگیرید. از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، کلاه لبه پهن سرتان بگذارید و دست کم تا یک هفته بعد از فیشیال از چتر استفاده کنید.

اگر سوختگی یا زخمی روی صورت خود دارید، صبر کنید التیام کامل پیدا کند و سپس برای فیشیال اقدام کنید.

دست کم تا دو روز بعد از فیشیال پوست از صابون برای صورت خود استفاده نکنید.

 برای آگاهی از بهترین خدمات ماساژ آقایان روی عکس 👉 کلیک نمائید👉

مراحل فیشیال صورت

 فیشیال صورت یک روش درمانی چند مرحله ای است که شامل چندین درمان مراقبت پوستی در یک درمان میشود. گرچه این درمانهای چند مرحله ای در نگاه اول ساده به نظر میرسند، اما اگر با استفاده از بهترین مواد و به بهترین شکل اجرا شوند، نتیجه غیر قابل تصوری به همراه خواهند داشت. این مراحل عبارت هستند از:

فیشیال با تمیز کردن صورت با پاک کننده ملایم شروع می شود تا همه کثیفی ها، عرقها و چربیها از روی صورت به طور کامل پاک شود. در این مرحله کلیه موادی که باعث بسته و خفه شدن منافذ پوست شده اند، به طور کامل از لایه سطحی پوست، پاک میشوند.

مرحله بعدی بخارپز کردن است که به مرطوب شدن و شل شدن پوست شما کمک می کند و منافذ پوست برای پاکسازی بهتر را باز می کند.

سپس لایه برداری با یک اسکراب برای از بین بردن چربی و جوشهای سرسیاه و و سرسفید شروع میشود.

 برای آگاهی از بهترین خدمات ماساژ بانوان روی عکس 👉 کلیک نمائید👉

 

 

مرحله بعدی ماساژ صورت است. معمولاً در این مرحله از یک کرم مخصوص استفاده میشود. ماساژ آرامش بخش ترین قسمت فیشیال صورت است. در این مرحله تا حدی لیفت پوست صورت انجام شده و باعث میشود که پوست از درون آبرسانی شود.

در مرحله بعد از یک ماسک مخصوص به مدت 15 الی 20 دقیقه استفاده میشود. از این ماسک برای آبرسانی و هیدارته کردن پوست استفاده میشود.

سپس نوبت به استفاده از تونر میرسد. تونر باعث میشود که پوست شما عمیقا تمیز شده و pH آن تنظیم شود.

در آخر از یک مرطوب کننده سازگار با نوع پوست استفاده میشود. این کرم باعث میشود که رطوبت به صورت عمقی وارد پوست شما شده و آن را آبرسانی کند.

خدمات پوست و زیبایی پوست در شیراز| مرکز تخصصی پوست و زیبایی شاپ لیزر در شیراز

 سرویس های پوستی (Facial)

در فیشیال ساده، پوست توسط آنزیم ها و اسکراب های ملایم پاکسازی و لایه برداری شده و طی ماساژهای ریلکسی منافذ تمیز می شوند و سپس با تجربه ی ماسک مخصوص پایان می پذیرد. این سرویس مناسب افرادی است که زندگی شغلی و زمانی پر ترافیکی داشته و در فرصت کمی که دارند بیشترین بهره را از فیشیال می برند و به دلیل سطحی بودن لایه برداری مذکور، هر هفته قابل تکرار است.

فیشیال کامل (Full Facial) 

علاوه بر فیشیال ساده، پاکسازی کامل منافذ باز و دانه های سرسیاه و سرسفید (Deep Extraction) و ماساژهای تخصصی سر و گردن و سرشانه نیز انجام خواهد شد. انجام این سرویس برای همه گروه های سنی و هر نوع پوست مناسب بوده و به نسبت شرایط پوست، هر ماه یا دو ماه یکبار قابل انجام بوده و برای پوست های چرب، مستعد جوش و منافذ باز، معجزه گر است.

اکسیژن تراپی (Oxy Facial) 

پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به اکسیژن رسانی عمقی پوست و بالا بردن نفوذ سرم های مغذی کلاژن و الاستین شده و با تجربه ی ماسک ویتامین C همراه با حباب اکسیژن پایان می پذیرد. 

گالوانیک فیشیال کامل(Galvanic Spa Facial) 

پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به ماساژهای تخصصی گالوانیک با ژل های مخصوص صورت و گردن می شود. این فیشیال مناسب افرادی است که نگران افتادگی ها و شلی های صورت و گردن خود هستند و طی جلسات منظم، سفت شدن عضلات و پوست را تجربه خواهند کرد.

گالوانیک گردن (Neck Galvanic Spa)

پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به ماساژهای تخصصی گالوانیک گردن توسط ژل مخصوص گردن می شود. این فیشیال مناسب افرادی است که نگران افتادگی ها و شلی های گردن و نیمه پایین صورت خود هستند و طی جلسات منظم، سفت شدن عضلات و پوست و کاهش حجم غبغب را تجربه خواهند کرد. 

رولر ماساژ غبغب و گردن (Neck Roller Massage)

پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به ماساژهای اندرمولوژیک گردن می شود که با افزایش خون رسانی، افزایش درناژ لنفاوی و تحریک فیبروبلاست ها باعث کاهش حجم غبغب و همچنین سفتی پوست گردن و نیمه پایین صورت می شود. همه سنین می توانند هفته ای یک یا دو نوبت از این روش بهره ببرند.

اولتراسوند فیشیال US Facial))

پس از انجام فیشیال ساده ( و در صورت نیاز فیشیال کامل) با دستگاه اولتراسوند با تنظیمات مورد نظر، اقدام به پاکسازی عمقی، خون رسانی قوی به پوست و افزایش درناژ لنفاوی و دفع سموم سلولی می شود. استفاده ی همزمان از سرم های کلاژن به جذب سریعتر مواد مغذی توسط پوست کمک شایانی کرده و نتیجتاً درخشندگی و شفافیت بیشتری به ارمغان می آورد. این فیشیال هر ده روز یکبار قابل انجام بوده و با انجام جلسات بیشتر، نتایح پیشرونده دارد.

میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion Facial )

پس از انجام فیشیال ساده، اقدام به لایه برداری مکانیکی پوست صورت و گردن می شود و در نهایت منافذ باز و تمیز پوست توسط ماسک اکسیژن به حالت طبیعی برگشته و درخشندگی پوست چندین برابر می شود. دستگاه میکرودرم ابریژن با تحریک فیبروبلاست ها موجب ازدیاد تولید کلاژن و الاستین می شود. برای افرادی که از جای جوش و کدری و تیرگی پوست خود رنج می برند این تکنیک غیر تهاجمی لایه برداری در فواصل بین فیشیال های روتین بسیار ضروری است و تعداد دفعات و فواصل انجام آن طی ارزیابی پوست مخاطب تعیین می شود.

لایت تراپی (Light Rejuvenation Facial)

بعد از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به جوان سازی عمقی صورت و گردن با پالس های منظم نور فیلتر شده می شود و این تکنیک طی چندین جلسه منجر به سفت شدن پوست و عضلات زیر پوست به خصوص در نواحی پایین صورت شده و طبق گزارشات تا حدی کاهش خطوط ظریف صورت می شود. از این تکنیک غیر تهاجمی می توان یک بار در هفته استفاده کرد و طی 5 الی 10 جلسه از فواید لایت تراپی بهره برد.

مایکروکارنت کامل (Microcurrent Full Facial)

پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به ماساژهای تخصصی عضلات صورت و گردن توسط امواج مایکروکارنت می شود. این امواج در عمق پوست و عضله نفوذ کرده و باعث ریلکسی عضلات پر تحرک چون پیشانی و اطراف چشم و همچنین افزایش قدرت عضلات ضعیف نیمه پایین صورت و گردن می شود.

مایکروکارنت ساده (Microcurrent Mini Facial)

تفاوت این فیشیال یا مایکروکارنت کامل، در زمان بندی آن است و مناسب افرادی است که می خواهند از فواید امواج مایکروکارنت بهره ببرند و در عین حال افتادگی فعلی صورت زیاد نیست.

مزایای فیشیال صورت:

روش درمانی زیبایی فیشیال صورت قصد دارد که با شیوه های طبیعی شرایط پوست را بهبود بخشد و میتوان گفت زیبایی در مدت زمان کوتاه است. خب البته مزایا در پوست های مختلف متغیر است و در افراد نتایج متفاوتی در بر دارد ولی در کل باعث آرامش پوست و بدن میشود چهره را روشن تر کرده ، کدری و خستگی را از بین میبرد ، پوست را آبرسانی کرده و پیری را به تاخیر می اندازد در کل فرآیند پاکسازی ، لایه برداری ، تغذیه و آبرسانی را انجام میدهد که چهره ای شفاف تر و جوانتر میبخشد.

0  
بازگشت به بهترین مرکز مراقبت پوست شیراز | مركز فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
 
?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?>
آرایش پری آلو قندی ترند تیک تاک چیست؟

چرا جنیفر لوپز گفت که قبل از ازدواج با بن افلک دچار «PTSD» شده است؟

اپرا فاش کرد که داروی کاهش وزن مصرف می‌کند

نامزدهای گلدن گلوب 2024 |گلدن گلوب 2024 چه زمانی برگزار می شود؟

کالبد شکافی می گوید متیو پری به دلیل "اثرات حاد کتامین" درگذشت

اکنون می توان در امارات به صورت آنلاین ازدواج کرد!| ازدواج آنلاین در امارات

جیمین و جونگ کوک گروه BTS راهی سربازی شدند

جنیفر آنیستون درباره آخرین ساعات زندگی متیو پری صحبت کرد| متیو به من پیامک زد

سلنا گومز و بنی بلانکو خیلی قبل تر از آن چیزی که طرفداران فکر می کنند با هم قرار می گذاشتند

رازهای زیبایی و تناسب اندام جنیفر آنیستون

آمبر هرد، لیل ناس و سایرین پیشروترین لباس‌های سلبریتی ترند 2022 شدند

افزایش تقاضا برای کت های خز صورتی پس از حضور ریحانا در موزیک ویدیو جدید

لباس و آرایش جولیا فاکس در مراسم اسکار به صورت ویروسی ترند شد

ظاهر غافلگیرکننده مدونا در جوایز گرمی 2023 همه را شوکه کرد

عکسهای بهترین استایل های گرمی 2023

پردرآمد ترین رشته های آرایشگری کدامند| سایت آرایش|بهترین رشته های آرایشگری

نحوه رنگ کردن لباس در خانه

ماسک کف دریا خواص آن برای پوست

معرفی انواع تاتو ابرو | روشهای انجام هاشور ابرو | میکروپیگمنتیشن

میکاپ آرتیست شیرین مقدم| سالن زیبایی شیرین مقدم

چگونه شلوار لی را زاپ دار کنیم

نانسی عجرم قبل و بعد از جراحی زیبایی

استفاده از گل سرشور برای موها

راهکارهای رشد سریع ناخن

# آموزش نوشتن بیو Bio اینستاگرام

ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

جذاب ترین بازیگران مرد کره ای

میکاپ چیست؟ سبکهای شرقی، اروپایی، آرایش لایت و سبک

دلایل و درمان ترک خوردن و شکستگی ناخن

بهترین رنگ لاک برای پوستهای تیره

بیوگرافی مهران مدیری

گچ مو چیست و نحوه استفاده

رنگ لاک مناسب بهار

جیغ زدن کودکان و راههای مقابله با آن

رنگ فونداسیون مناسب رنگ پوست

بیوگرافی روناک یونسی

تکنیک کاموفلاژ چیست و چگونه انجام میشود

رنگ ابرو متناسب با رنگ مو

ایده های تزیینات برای سالگرد ازدواج

روشهای تنگ یا گشاد کردن شلوار جین

ساخت سایه چشم در منزل

خواص و انواع ماسک نشاسته برای پوست

ملکه تاریکی مدل معروف سودانی

فرمولهای رنگ مو قهوه ای

ترفندهای زیبایی چهره مردان

بیوگرافی فخریه اوجن

نو کردن مانتوهای قدیمی

انواع رنگ های رژلب| انتخاب رژ لب مناسب پوست

آرایش عروسکی

نحوه ست کردن مانتو با شال و روسری

روشهای نرم کردن ریش

تصاویر زیبای باران پاییزی

بیوگرافی سحرقریشی

زیباترین ملکه های جهان

مدلهای میکاپ برای نامزدی

بهترین رنگ رژلب و رنگ میکاپ در بهار

پروتئین تراپی مو

تاریخچه برند دیوید جونز

کراتینه مو چیست و چگونه انجام میشود

انواع فرم لب

خواص ماسک جوش شیرین و گلاب

عکسهای بهاره رهنما پس از کاهش وزن

ماجرای جدایی مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان

ماسک های درمان کننده روغن درخت چای برای پوست

ماسکهای روشن کننده پوست با تاثیر فوری

مدلهای آرایش لایت عروس

قبل و بعد از عمل زیبایی کندال جنر

نحوه استفاده از خط چشم رنگی

آنتی ایج چیست

علت بازداشت سحرتبر

آرایش با موهای مشکی

چگونگی عمل جراحی درشت کردن چشمها

ماسک سدر معجزه ای برای پوست

فرمولهای رنگ مو شرابی

نحوه تزیین کفشهای مجلسی

تغییر جنسیت دختر یازده ساله آنجلینا جولی

بیوگرافی دارا حیایی

آرایش مناسب پوست سفید

وکس صورت با شمع

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نحوه نرم و سفید کردن پاها

رنگهای لاک مناسب فصل زمستان

میزان پلی چیست

مزایای تخم شربتی برای پوست

نحوه استفاده و ساخت ماسک رازیانه

نحوه رشد دوباره ابروهای ریخته

مدل موی ترند 2020

مدل موهای مردانه که به جذابیت شما می افزاید

مدل ریش برای انواع فرم صورت

بیوگرافی جی جی حدید

اصول کشیدن ابرو با مداد

عمل جراحی پای سیندرلا

بهترین رنگ سایه برای چشمهای سیاه

بیوگرافی ژاله صامتی

میکاپ آرتیست شبنم نظیف| سالن زیبایی شبنم نظیف

کلاه گیس مردانه

10 اشتباه رایج آرایشی که سن خانمها را بیشتر نشان می دهد

انواع فرمول رنگ موی شرابی

ماسک هایی برای بستن منافذ پوست

جذاب ترین ژست های عاشقانه دو نفره

مدل آرایش صورتی

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام میشود

بیوگرافی سرنای ساریکایا

خواص بی نظیر هلیله سیاه برای پوست

انواع ماسکهای آبرسان

نحوه انتخاب لباس برای عقد محضری

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی سلنا گومز

ظاهر جدید لجین عمران مجری معروف عرب

عکس جنجالی مهران مدیری و گوهر خیراندیش

رنگ ابرو مناسب هر رنگ پوست

انواع رنگ پوست

بیوگرافی آزاده صمدی

مدلهای ریش که جذابیت چهره آقایان را بیشتر میکند

بیوگرافی فرهاد مهادیان


بهترین سالن های زیبایی ایران| لیست 1
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 2
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 3
بهترین سالن های زیبایی تهران
بهترین سالن های زیبایی کرج |عروس سراهای کرج | آرایشگاههای زنانه کرج
بهترین سالن های زیبایی اصفهان| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه اصفهان
بهترین تالـارهای عروسی ایران
بهترین فروشگاه های لوازمـ آرایشی
بهترین کلینیک های پوست و زیبایی
بهترین عروس سراهای ایران | سالنهای لوکس عروس
بهترین مراکز خدمات ناخن
لوکس ترین سالن های زیبایی ایران
بهترین سالنهای زیبایی مشهد | آرایشگاههای زنانه مشهد
بهترین سالنهای زیبایی شیراز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه شیراز
بهترین آموزشگاههای آرایشگری زنانه
بهترین سالنهای زیبایی تبریز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه تبریز
بهترین آتلیه های عروس | آتلیه های عکس
بهترین آرایشگاههای مردانه
بهترین آموزشگاههای آرایشگری مردانه
بهترین مزون های لباس عروس|لباس نامزدی
لوکس ترین تالارهای ایران
بهترین تشریفات مجالس و عروسی
بهترین مراکز خدمات ناخن تهران
بهترین میکاپ آرتیست ها| سایت آرایش
بهترین های میکروبلیدینگ
بهترینهای اکستنشن مو
بهترینهای اکستنشن مژه
بهترینهای شینیون
بهترینهای اپیلاسیون
بهترینهای کراتینه مو
بهترینهای رنگ مو
بهترینهای سلامت و بهداشت کرج
ویزیت در منزل تهران| مشاوره پزشک در تهران
بهترین دندانپزشک زیبایی | متخصص زیبایی دندانها
دوره های آموزشی آرایشگری تهران
دوره های آموزش لیزر
بهترین سولاریوم
بهترین های کوپ و کوتاهی مو
بهترین مراکز تاتو | مراکز ریمو تاتو
بهترین مرکز مراقبت پوست | مركز فیشیال و پاكسازی پوست
بهترین روانپزشک تهران | متخصص روانپزشک در تهران
بهترین دوره تزریق ژل و بوتاکس
دوره آموزشی پاکسازی صورت| آموزش پاکسازی پوست
اجاره دستگاههای پوست و زیبایی
بهترین دوره های آموزش میکرونیدلینگ
مشاغل تهران
خدمات هایفوتراپی
ماساژ کرج
لیزر موهای زائد
بهترین مرکز مراقبت پوست شیراز | مركز فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین مرکز آموزش مراقبت پوست شیراز | آموزش فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس
مرکز لیزر شیراز
مرکز ماساژ شیراز
لیزر موهای زائد آقایان
بهترین متخصصین اصفهان
دوره آموزش ماساژ| مدرک فنی حرفه ای
آموزش هایفوتراپی| آموزش هایفو
آموزش پیلینگ کربن هالیودی| لیزر کربن| کربوکسی تراپی
دوره آموزش فیشیال| آموزش فیشال | ایران فیشیال
بهترین دوره های اسکین کر| آموزش اسکین کیر| ایران فیشیال
آموزش کربوکسی تراپی
آموزش تکنسین دندان پزشکی| دستیار دندان پزشک با مدرک معتبر
آموزش تکنسین داروخانه| نسخه پیچی داروخانه| مدرک معتبر
دوره های آموزشی آر اف فرکشنال| RF Fractional
بهترین دوره های آرایشگری کرج
بهترین دوره های آرایشگری مشهد
بهترین دوره های آرایشگری شیراز
بهترین دوره های آرایشگری تبریز
بهترین دوره های آرایشگری اصفهان
بهترین دوره های آرایشگری رشت
بهترین دوره های آرایشگری اهواز
بهترین دوره های آرایشگری ساری
بهترین دوره های آموزش کاشت مو
بهترین دوره های تزریق چربی
بهترین مرکز آندوسکوپی کرج
معرفی بهترین ها

مزایای عضویت

تعرفه عضویت

تعرفه تبلیغات

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما - معرفی بهترین ها - شکایات - قوانین و مقررات - 12121
تهران، خیابان جردن- بش ناصری- برج روشنک- طبقه3-09373109035
تهران جردن نبش ناصری برج روشنک ط 3 واحد 7 تلفن 02188774961
مدیریت: admin@araiesh.com
تبلیغ شما: tabligh@araiesh.com
پشتیبانی: support@araiesh.com