سایت آرایش
سایت بهترین های زیبایی و آرایش
من هم تو کمپین بهترین های زیبایی و آرایش هستم
ورود - عضویت
7 ارديـبـهـشـت 1403 
صفحه اصلی بهترین ها بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان در شیراز|مرکز خدمات لیزر آقایان در شیراز           
لیزر موهای زائد آقایان
عضویت
اینستاگرام

   بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان در شیراز|مرکز خدمات لیزر آقایان در شیراز

بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان در شیراز|مرکز خدمات لیزرموهای زائد آقایان شیراز

این روزها آقایان نیز مانند خانمها به زیبایی و بهداشت خود بسیار اهمیت می دهند. و دیگر از بین بردن موهای بدن و لیزر موهای زائد فقط مخصوص خانم ها نیست. 

لیزر موهای زائد مردان بسیار پرطرفدار شده است و می تواند شامل  لیزر موهای زائد پشت ، قفسه سینه ، شانه ها ، پا و حتی لیزر بیکینی مردان شود. 

شاپ لیزر یکی از مراکز زیبایی و لیزر معتبر می باشد که  به دنبال استقبال زیباجویان بیشمار در سراسر کشور،  لاین خدمات  لیزر موهای زائد آقایان خود را  بعد از تهران در شهرهایی مانند اصفهان، مشهد ، کرج و شیراز به شکل کاملا حرفه ای و نوین انجام میدهد.

برای آقایانی که دنبال بهترین مرکز لیزر آقایان در شیراز هستند، قطعا شاپ لیزر می تواند یک گزینه عالی باشد . این مرکز با داشتن بهترین دستگاههای لیزر موهای زائد برای آقایان در شیراز در همان ابتدا توانست مشتریان زیادی را به سمت خود جلب نماید.

مرکز شاپ لیزر در شیراز، میتواند پاسخگوی شما آقایان شیرازی برای لیزر موهای زائد با کادری متخصص باشد. از اینرو  آقایان شیرازی که به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شیراز هستند می توانند به راحتی با مراجعه به مرکز تخصصی شاپ لیزر شعبه شیراز، خدمات لیزر موهای زائد را دریافت نمایند. 

شاپ لیزر به عنوان یکی از پیش روهای صنعت زیبایی در ایران، برای بهبود پاسخگویی به مشتریان لیزر موهای زائد آقایان در شیراز پکیجهای متنوعی را تهیه نموده است تا عزیزان به راحتی و متناسب با نیاز خود بتوانند با آرامشی کامل خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایند. 

شاپ لیزر مرکز خدمات تخصصی لیزر موهای زائد آقایان در شیراز منتظر دیدار شما عزیزان می باشد.

لیزر موهای زائد آقایان دز شیراز

لیزر موهای زائد و بدن می‌تواند کمک یسارزیادی به آن دسته از آقایان بکند که احساس می‌کنند بسیار پرمو هستند. اگر موهای اضافی در پشت، سینه، شکم یا سایر نواحی بد شما بیش از حد زیاد است، لیزر موهای زائد برایتان مثل معجزه عمل خواهد کرد.

نتیجه‌ی نهایی لیزر موهای زائد فقظ این نیست که تمام موهای بدن شما از بین بروند و پوست شما کاملا صاف و بی مو شود. 

بعضی از آقایانی که برای لیزر موهای سینه مراجعه می‌کنند، نمی‌خواهند که موهای سینه را کاملا حذف کنند و فقط می‌خواهند تراکم موهای سینه‌شان کاهش یابد. در حدی که ظاهر ناخوشایندی نداشته باشد یا از زیر لباس‌ها بیرون نزند. در عین حال بسیاری از متقاضیان دوست دارند که به طور کامل از شر موهای ناحیه‌ی پشت و کمر خلاص شوند.

میزان کاهش تراکم و درصد حذف موها به خواسته‌ی شما بستگی دارد. می‌توانید پوست خود را کاملاً صاف کنید یا این که از وضعیت پرمویی به کم‌مویی برسید.

همچنین اصلاح موها به بسیاری از آقایان کمک می‌کند که کمتر دچار التهابات و آزارها پوستی بشوند.

بعضی از مردان هم موهای بدن خود را به دلیل خارش ناشی از آن‌ها اصلاح می‌کنند. خارشی که معمولا در ماه‌های تابستان بیشتر می‌شود. گاهی هم توزیع موهای بدن جالب نیست. مثلا برخی آقایان در نواحی پشت خود موی کمی دارند ولی در ناحیه‌ی نشیمنگاه بسیار پرمو هستند. این توزیع نامتناسب این افراد را مجبور به اصلاح موهای نشیمنگاه می‌کند که بسیار دردسر ساز است.

یکی از علایق آقایان لیزر موهای زائد راحت‌تر شدن اصلاح صورت و بدن است. همچنین بسیاری از آقایان در ناحیه‌ی گردن از مشکل موهای زیر پوستی یا موهایی که به سمت داخل رشد می‌کنند رنج می‌برند. این مشکل «سودوفولیکولیت باربی» یا «التهاب کاذب ریش» نام دارد و تنها راه درمانی موثر برای آن، لیزر کردن موها است.

همچنین بسیاری از آقایان در ناحیه‌ی گردن از مشکل موهای زیر پوستی یا موهایی که به سمت داخل رشد می‌کنند رنج می‌برند. این مشکل «سودوفولیکولیت باربی» یا «التهاب کاذب ریش» نام دارد و تنها راه درمانی موثر برای آن، لیزر کردن موها است.

علت التهاب کاذب ریش یا موهای زیر پوستی این است که موهای این ناحیه به هر سمتی که بخواهند رشد می‌کنند و می‌توانند باعث آزار پوستی شوند. حتی ممکن است مو از پوست خارج شود، به سمت پایین قوس بزند و از جای دیگر به پوست فرو برود و باعث التهاب شود. خوشه‌هایی از جوش‌های قرمز یا سیاه رنگ ملتهب که کمی بعد از اصلاح روی گردن ظاهر می‌شوند، ناشی از همین مشکل هستند. فقط 2 یا 3 جلسه لیزر می‌تواند تمام موهای زیر پوستی را از بین ببرد و پوست را به شرایط طبیعی باز گرداند.

 

 برای آگاهی از بهترین خدمات ماساژ آقایان روی عکس 👉 کلیک نمائید👉

 

لیزر موهای زائد به افرادی که از فولیکولیت‌های مکرر رنج می‌برند نیز کمک زیادی می‌کند. این افراد به طور مداوم دچار جوش‌های سرسفید و کوچکی می‌شوند که در واقع ناشی از التهاب فولیکول‌های مویی هستند. چون در لیزر موهای زائد فولیکول‌ها را از بین می‌بریم، دیگر فولیکولی وجود ندارد که بخواهد ملتهب شود. پس مشکل برطرف می‌شود.

هرکسی که نمی‌تواند روش‌های مختلف اصلاح مثل تیغ زدن، ماشین‌های اصلاح یا وکس کردن را تحمل کند، کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای زائد است.

همچنین اگر ریش شما از پایین گردن تا بالای گونه‌هایتان ادامه دارد و منطقه‌ی وسیعی از صورت‌تان را در بر می‌گیرد، می‌توان با استفاده از لیزر موهای زائد صورت شکل و الگوی موهای صورت را با لیزر اصلاح کرد و به شکل دلخواه درآورد. در کشور ما که بسیاری از آقایان ریش‌های پرپشتی دارند، از این روش برای زیباسازی حالت و الگوی رشد موهای صورت استفاده می‌کنند.

تصور کنید که دیگر نیازی به اصلاح ریش هر روز صبح، نباشد. 

لیزر موهای زائد شگفت آور است. در این روش از ژل استفاده نمی‌شود بنابراین هیچ نوع اثر شیمیایی یا چسبناکی باقی نمی‌گذارد و برخلاف سایر روش‌ها، مواد شیمیایی وارد جریان خون یا غدد لنفاوی نمی‌شود. از این روش می‌توان برای نواحی که حساس هستند مانند ناحیه تناسلی مردان، زیر بغل و گوش یا بینی، استفاده کرد. 

یکی دیگر از مزایای لیزر موهای زائد مردان این است پس از اصلاح صورت با سایر روشها به ندرت می‌توانند پوستی نرم و ابریشمی برای شما ایجاد کنند برای مثال تیغ اغلب سبب بروز جوش و رشد برعکس موها می‌شود. علاوه بر آن همیشه این احتمال وجود دارد که هنگام اصلاح قسمت کوچکی از پوست بدون اصلاح بماند. با استفاده از لیزر موهای زائد شما می‌توانید از پوستی نرم و ابریشمی، بدون جوش، خش، موهای ضخیم و موهای برعکس رشد کرده، لذت ببرید.

لیزر موهای زائد همچنین می‌تواند برای بیماران مبتلا به بیماری فولیکولیت ملتهب مکرر که سبب آشکار شدن جوش‌های سرسفید می‌شود، مفید باشد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد برای آقایان در شیراز

روش لیزر موهای زائد در آقایان در شیراز

 لیزر روی ملانین های موجود در ریشه مو متمرکز شده و روی آن ناحیه تاثیر می گذارد و نهایتا منجر به نابود شدن ریشه ی مو می گردد. افراد با پوست های روشن و موی ضخیم و تیره بهترین کاندید لیزر موهای زائد می باشند.

لیزر موهای زائد در مردان روش بسیار مناسبی است که در آن می توان تا 80 درصد موهای صورت را به طور کامل از بین برد و درصد باقی مانده به صورت نازک و کرک مانند خواهند بود.

با این روش موهای گردن، بالای گونه ها و موهای اضافه سبیل را از بین برده و از اصلاح همیشگی آن راحت شوید.

آیا همه مردان می توانند لیزر موهای زائد را انجام دهند ؟

به دلیل تأثیر لیزر بر روی رنگدانه های پوستی، مردانی که رنگ پوست نسبتاً روشن و موهای تیره دارند ، کاندیدای ایده آل برای لیزر موهای مردان محسوب می شوند. با این حال ، مردان از تمام تن های پوستی برای درمان لیزر موهای زائد می توانند اقدام کنند.

دستگاههای لیزر موهای زائد موجود همانند بر روی موهای  موهای سفید ، خاکستری و قرمز نتیجه نمی دهند.

آیا لیزر موهای زائد آقایان درد دارد؟

در بیشتر مواقع احساس درد مانند یک سنجاق یا یک ضربه محکم و ناگهانی می باشد. بسیاری از بیماران نیز درد ناشی از لیزر موهای زائد را شبیه برخورد یک نوار لاستیکی به پوست می دانند.

درد لیزر موهای زائد خفیف است و کمتر از 1 درصد از بیماران نیاز به کرم بی حس کننده دارند. اما اگر به نظر شما لیزر آقایان بسیار دردناک است ، می توانید از کرم بی حسی استفاده کنید ، که درد را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

خدمات لیزر مردان در شیراز

تعداد جلسات لیزر موهای زائد آقایان

معمولا لیزر موهای پشت و سینه آقایان شش تا هشت جلسه درمان نیاز دارد که تقریباً دو ماه (شش تا هشت هفته) از هم فاصله دارند تا نتایج عالی را مشاهده کنید.

لیزر موهای زائد در مرحله رشد مو تاثیر گذار است. چرخه رشد موها نیز در افراد مختلف، متفاوت است. به طور کلی ، اگر تمام قوانین را رعایت کنید و درمان های خود را در بازه زمانی پیشنهادی انجام دهید ، لیزر موهای زائد آقایان می تواند در هر جایی از بدن تا 90 درصد کاهش دائمی موی زائد را نتیجه دهد.

نتایج لیزر موهای زائد آقایان 

به منظور ایجاد اختلال در تغذیه و فولیکول مو ، مو باید در زمان مشخصی در چرخه رشد خود مورد هدف پالس لیزر قرار بگیرد. هر مراحل چرخه رشد برای همی موهای حتی یک ناحیه یکسان نیست ، به خاطر همین هم هست که برای قرار گرفتن مو در مرحله صحیح رشد ، به چندین جلسه درمانی نیاز خواهید داشت.

اما نتایج لیزر موی مردان و زنان معمولا دو هفته الی یکماه پس از اولین جلسه بطور کاملا محسوسی قابل مشاهده است. زیرا لیزر روی موهایی که در مرحله رشد صحیح قرارداشته اند ، تاثیر گذاشته است.

دستورالعمل های قبل از لیزر موهای زائد مردان

تراشیدن مو

شما باید قبل از جلسه لیزر ، مناطقی را که می خواهید لیزر کنید ، اصلاح نمائید. اگر این کار را نکنید ، تکنسین یا متخصص لیزر ، منطقه را برای شما اصلاح می کند. این جمله ممکن است فریبنده باشد اما به نفع شما نیست چون علاوه بر اینکه ممکن است لیزر تاثیر نگذارد ، تراشیدن سبب خشکی پوست می شود و از زمان تراشیدن مدتی طول می کشد تا غدد چربی پوست دوباره پر شوند. انجام لیزر بلافاصله بعد از تراشیدن می تواند سبب تحریک و خارش شدید پوست شود.

از طرفی هنگامی که پرتو لیزر از طریق ساقه مو عبور می کند ، انرژی زیادی جذب می شود. وقتی موی شما به اندازه کافی كوتاه باشد، نور لیزر نیز به اندازه کافی به فولیكول مو ضربه و آسیب وارد می کند. بنابراین برای تحریک فولیکول به توصیه های ما توجه کنید و یک روز قبل از جلسه لیزر موهای زائد محل را اصلاح نمایید. این باعث افزایش کارایی لیزر می شود.

اما حداقل شش هفته قبل از لیزر موهای زائد وکس و اپیلاسیون انجام ندهید. این کار فولیکول مو یعنی قسمتی که لیزر روی آن تاثیر می گذارد را از بین می برد.

دوری از نور خورشید

دلیل این که اغلب مردم در فصل زمستان لیزر موهای زائد را انجام می دهند این است حدودا سه هفته قبل از جلسه درمانی لیزر نباید در معرض آفتاب قرار بگیرید T یا حتی برنزه شود تا احتمال تحریک و تاول را کاهش دهد.

دلیل آن دو مورد است: از آنجا که لیزر روی پوست های روشن و موهای تیره بهتر عمل می کند ، شما نباید با قرار گرفتن در معرض خورشید پوست خود را تیره تر کنید. این همچنین بدان معنی است که شما نباید قبل از لیزر موهای زائد ، پوست خود را برنزه نمایید. علاوه بر آن دوری از نور خورشید احتمال عوارض لیزر موهای زائد را کاهش می دهد.

مزایای لیزر موهای زائد در آقایان

لیزر موهای زائد آقایان تراکم موها را برای مدت طولانی کاهش می دهد.

لیزر موهای زائد آقایان به عنوان یک روش ایمن توسط FDA تأیید شده  است.

: گرچه هزینه لیزر موهای زائد آقایان در ابتدا بالاست ، اما با در نظر گرفتن هزینه سایر روشها و تجهیزات حذف موهای زائد در دراز مدت ، لیزر موهای زائد آقاین به صرفه تر است.

کاهش دائمی مو  می تواند به معنای صرف وقت کمتر برای حذف موهای زائد باشد.

لیزر در کدام قسمت های بدن آقایان نتیجه بهتری دارد؟

بهترین نتیجه در حذف یا کاهش مو در پشت، سینه، شکم، شانه ها و ناحیه تناسلی است. بیشترین مراجعات مردان برای لیزر موهای زائد در ناحیه گردن، کمر، سرشانه و لیزر بیکینی آقایان است.

همچنین در پوست های روشن با موهای تیره انتظار نتیجه بهتری می رود. لیزر برای موهای بلوند یا سفید مناسب نیست. پوست سیاه فقط به یک نوع لیزر به خوبی پاسخ می دهد که Nd: YAG است. دستگاه جنتل مکس پرو مجهز به لیزر اندیگ (Nd: YAG) میباشد که با طول موج 1064مناسب برای پوست ها و نواحی تیره است، در نتیجه با حداکثر ایمنی کار برای شما انجام می شود.

1  
بازگشت به لیزر موهای زائد آقایان
 
?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?>
آرایش پری آلو قندی ترند تیک تاک چیست؟

چرا جنیفر لوپز گفت که قبل از ازدواج با بن افلک دچار «PTSD» شده است؟

اپرا فاش کرد که داروی کاهش وزن مصرف می‌کند

نامزدهای گلدن گلوب 2024 |گلدن گلوب 2024 چه زمانی برگزار می شود؟

کالبد شکافی می گوید متیو پری به دلیل "اثرات حاد کتامین" درگذشت

اکنون می توان در امارات به صورت آنلاین ازدواج کرد!| ازدواج آنلاین در امارات

جیمین و جونگ کوک گروه BTS راهی سربازی شدند

جنیفر آنیستون درباره آخرین ساعات زندگی متیو پری صحبت کرد| متیو به من پیامک زد

سلنا گومز و بنی بلانکو خیلی قبل تر از آن چیزی که طرفداران فکر می کنند با هم قرار می گذاشتند

رازهای زیبایی و تناسب اندام جنیفر آنیستون

آمبر هرد، لیل ناس و سایرین پیشروترین لباس‌های سلبریتی ترند 2022 شدند

افزایش تقاضا برای کت های خز صورتی پس از حضور ریحانا در موزیک ویدیو جدید

لباس و آرایش جولیا فاکس در مراسم اسکار به صورت ویروسی ترند شد

ظاهر غافلگیرکننده مدونا در جوایز گرمی 2023 همه را شوکه کرد

عکسهای بهترین استایل های گرمی 2023

پردرآمد ترین رشته های آرایشگری کدامند| سایت آرایش|بهترین رشته های آرایشگری

نحوه رنگ کردن لباس در خانه

ماسک کف دریا خواص آن برای پوست

معرفی انواع تاتو ابرو | روشهای انجام هاشور ابرو | میکروپیگمنتیشن

میکاپ آرتیست شیرین مقدم| سالن زیبایی شیرین مقدم

چگونه شلوار لی را زاپ دار کنیم

نانسی عجرم قبل و بعد از جراحی زیبایی

استفاده از گل سرشور برای موها

راهکارهای رشد سریع ناخن

# آموزش نوشتن بیو Bio اینستاگرام

ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

جذاب ترین بازیگران مرد کره ای

میکاپ چیست؟ سبکهای شرقی، اروپایی، آرایش لایت و سبک

دلایل و درمان ترک خوردن و شکستگی ناخن

بهترین رنگ لاک برای پوستهای تیره

بیوگرافی مهران مدیری

گچ مو چیست و نحوه استفاده

رنگ لاک مناسب بهار

جیغ زدن کودکان و راههای مقابله با آن

رنگ فونداسیون مناسب رنگ پوست

بیوگرافی روناک یونسی

تکنیک کاموفلاژ چیست و چگونه انجام میشود

رنگ ابرو متناسب با رنگ مو

ایده های تزیینات برای سالگرد ازدواج

روشهای تنگ یا گشاد کردن شلوار جین

ساخت سایه چشم در منزل

خواص و انواع ماسک نشاسته برای پوست

ملکه تاریکی مدل معروف سودانی

فرمولهای رنگ مو قهوه ای

ترفندهای زیبایی چهره مردان

بیوگرافی فخریه اوجن

نو کردن مانتوهای قدیمی

انواع رنگ های رژلب| انتخاب رژ لب مناسب پوست

آرایش عروسکی

نحوه ست کردن مانتو با شال و روسری

روشهای نرم کردن ریش

تصاویر زیبای باران پاییزی

بیوگرافی سحرقریشی

زیباترین ملکه های جهان

مدلهای میکاپ برای نامزدی

بهترین رنگ رژلب و رنگ میکاپ در بهار

پروتئین تراپی مو

تاریخچه برند دیوید جونز

کراتینه مو چیست و چگونه انجام میشود

انواع فرم لب

خواص ماسک جوش شیرین و گلاب

عکسهای بهاره رهنما پس از کاهش وزن

ماجرای جدایی مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان

مدلهای آرایش لایت عروس

ماسکهای روشن کننده پوست با تاثیر فوری

ماسک های درمان کننده روغن درخت چای برای پوست

قبل و بعد از عمل زیبایی کندال جنر

آنتی ایج چیست

نحوه استفاده از خط چشم رنگی

آرایش با موهای مشکی

علت بازداشت سحرتبر

چگونگی عمل جراحی درشت کردن چشمها

ماسک سدر معجزه ای برای پوست

فرمولهای رنگ مو شرابی

نحوه تزیین کفشهای مجلسی

تغییر جنسیت دختر یازده ساله آنجلینا جولی

بیوگرافی دارا حیایی

آرایش مناسب پوست سفید

وکس صورت با شمع

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نحوه نرم و سفید کردن پاها

میزان پلی چیست

رنگهای لاک مناسب فصل زمستان

مزایای تخم شربتی برای پوست

نحوه استفاده و ساخت ماسک رازیانه

نحوه رشد دوباره ابروهای ریخته

مدل موی ترند 2020

مدل موهای مردانه که به جذابیت شما می افزاید

مدل ریش برای انواع فرم صورت

بیوگرافی جی جی حدید

اصول کشیدن ابرو با مداد

عمل جراحی پای سیندرلا

بهترین رنگ سایه برای چشمهای سیاه

بیوگرافی ژاله صامتی

میکاپ آرتیست شبنم نظیف| سالن زیبایی شبنم نظیف

کلاه گیس مردانه

10 اشتباه رایج آرایشی که سن خانمها را بیشتر نشان می دهد

انواع فرمول رنگ موی شرابی

ماسک هایی برای بستن منافذ پوست

مدل آرایش صورتی

جذاب ترین ژست های عاشقانه دو نفره

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام میشود

بیوگرافی سرنای ساریکایا

خواص بی نظیر هلیله سیاه برای پوست

انواع ماسکهای آبرسان

نحوه انتخاب لباس برای عقد محضری

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی سلنا گومز

ظاهر جدید لجین عمران مجری معروف عرب

عکس جنجالی مهران مدیری و گوهر خیراندیش

رنگ ابرو مناسب هر رنگ پوست

انواع رنگ پوست

بیوگرافی آزاده صمدی

مدلهای ریش که جذابیت چهره آقایان را بیشتر میکند

بیوگرافی فرهاد مهادیان


بهترین سالن های زیبایی ایران| لیست 1
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 2
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 3
بهترین سالن های زیبایی تهران
بهترین سالن های زیبایی کرج |عروس سراهای کرج | آرایشگاههای زنانه کرج
بهترین سالن های زیبایی اصفهان| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه اصفهان
بهترین تالـارهای عروسی ایران
بهترین فروشگاه های لوازمـ آرایشی
بهترین کلینیک های پوست و زیبایی
بهترین عروس سراهای ایران | سالنهای لوکس عروس
بهترین مراکز خدمات ناخن
لوکس ترین سالن های زیبایی ایران
بهترین سالنهای زیبایی مشهد | آرایشگاههای زنانه مشهد
بهترین سالنهای زیبایی شیراز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه شیراز
بهترین آموزشگاههای آرایشگری زنانه
بهترین سالنهای زیبایی تبریز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه تبریز
بهترین آتلیه های عروس | آتلیه های عکس
بهترین آرایشگاههای مردانه
بهترین آموزشگاههای آرایشگری مردانه
بهترین مزون های لباس عروس|لباس نامزدی
لوکس ترین تالارهای ایران
بهترین تشریفات مجالس و عروسی
بهترین مراکز خدمات ناخن تهران
بهترین میکاپ آرتیست ها| سایت آرایش
بهترین های میکروبلیدینگ
بهترینهای اکستنشن مو
بهترینهای اکستنشن مژه
بهترینهای شینیون
بهترینهای اپیلاسیون
بهترینهای کراتینه مو
بهترینهای رنگ مو
بهترینهای سلامت و بهداشت کرج
ویزیت در منزل تهران| مشاوره پزشک در تهران
بهترین دندانپزشک زیبایی | متخصص زیبایی دندانها
دوره های آموزشی آرایشگری تهران
دوره های آموزش لیزر
بهترین سولاریوم
بهترین های کوپ و کوتاهی مو
بهترین مراکز تاتو | مراکز ریمو تاتو
بهترین مرکز مراقبت پوست | مركز فیشیال و پاكسازی پوست
بهترین روانپزشک تهران | متخصص روانپزشک در تهران
بهترین دوره تزریق ژل و بوتاکس
دوره آموزشی پاکسازی صورت| آموزش پاکسازی پوست
اجاره دستگاههای پوست و زیبایی
بهترین دوره های آموزش میکرونیدلینگ
مشاغل تهران
خدمات هایفوتراپی
ماساژ کرج
لیزر موهای زائد
بهترین مرکز مراقبت پوست شیراز | مركز فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین مرکز آموزش مراقبت پوست شیراز | آموزش فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس
مرکز لیزر شیراز
مرکز ماساژ شیراز
لیزر موهای زائد آقایان
بهترین متخصصین اصفهان
دوره آموزش ماساژ| مدرک فنی حرفه ای
آموزش هایفوتراپی| آموزش هایفو
آموزش پیلینگ کربن هالیودی| لیزر کربن| کربوکسی تراپی
دوره آموزش فیشیال| آموزش فیشال | ایران فیشیال
بهترین دوره های اسکین کر| آموزش اسکین کیر| ایران فیشیال
آموزش کربوکسی تراپی
آموزش تکنسین دندان پزشکی| دستیار دندان پزشک با مدرک معتبر
آموزش تکنسین داروخانه| نسخه پیچی داروخانه| مدرک معتبر
دوره های آموزشی آر اف فرکشنال| RF Fractional
بهترین دوره های آرایشگری کرج
بهترین دوره های آرایشگری مشهد
بهترین دوره های آرایشگری شیراز
بهترین دوره های آرایشگری تبریز
بهترین دوره های آرایشگری اصفهان
بهترین دوره های آرایشگری رشت
بهترین دوره های آرایشگری اهواز
بهترین دوره های آرایشگری ساری
بهترین دوره های آموزش کاشت مو
بهترین دوره های تزریق چربی
بهترین مرکز آندوسکوپی کرج
معرفی بهترین ها

مزایای عضویت

تعرفه عضویت

تعرفه تبلیغات

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما - معرفی بهترین ها - شکایات - قوانین و مقررات - 12121
تهران، خیابان جردن- بش ناصری- برج روشنک- طبقه3-09373109035
تهران جردن نبش ناصری برج روشنک ط 3 واحد 7 تلفن 02188774961
مدیریت: admin@araiesh.com
تبلیغ شما: tabligh@araiesh.com
پشتیبانی: support@araiesh.com